[ LUGOS ] IDE sistemski disk + SCSI user disk

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Pon Feb 21 08:25:22 CET 2000

Polz of the SBT wrote:
> 20 userjev ?
> Mogoce se motim, ampak zdi se mi, da pri 20 userjih ne rabis take hude masine
> in da je tudi precej vseeno, kaksne diske imas.

Ja, bistveno stvar sem pa pozabil: Na tej masini bo namrec teklo tudi
precej simulacijskih orodij (preko X terminalov), za katere je
zazeljeno, da je CPU cim bolj zmogliv, diskovje pa se tu zelo malo
uporablja...

Torej taka CPU-ja pac bosta in verjetno se bolj govorita v prid IDE
diskov, saj le-ti pokurijo nekaj CPU-ja, kar pa se pri 2x PIII 500 MHz
prakticno ne bi nic poznalo, ane?

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist