[ LUGOS ] mysql vprasanje

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Tor Feb 29 15:13:47 CET 2000

Pozdravljeni!

Zanima me kako bi nekemu uporabniku za mysql bazo, ki ima dodeljeno geslo
omogocil, da se povezuje brez gesla (vem, da je to security risk, vendar je
baza popolnoma izolirana od kake eksterne mreze).
Oziroma ce to ni mogoce, kako bi uporabnika odstranil (popolnoma) iz mysql-a?
Prebral sem ze vse kar sem nasel, pa nikjer ne pise kako odstranis, vedno le
kako dodas userje ali gesla.

Vnaprej hvala!

Bostjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist