[ LUGOS ] Prijavljanje v mrezo

Andrej Mrsek andrej.mrsek na uni-mb.si
Pet Feb 11 07:49:15 CET 2000

Tilen Kranjc wrote:

> Pozdrav!
>
> Doma imam mrezo, dva racunalnika (Linux in win). Rad bi pripravil win box,
> da bi se mi prijavil v mrezo. Podobno imajo WinNT. Zanima me le ime orodja
> s katerim bi to naredil. Oprostite za tako lamersko vprasanje.
>
> lp, tilko

Uporabi sambo.
Na tem linku najdes stvari zelo lepo razlozene in se primeri so zraven, tako da ne
bi smelo biti tezav. Pazi na pravice in lastnistvo na direktroijih, ki sta vecinoma
izvor tezav pri Sambi.
Za prijavo v omrezje pod domeno glej konfiguriranje Sambe kot PDC, tudi to je dobro
razlozeno (vkljucno s tem kako mores nastaviti odjemalca), tako da ne bi smelo biti
problemov.

Glavna stran:
http://www.ping.be/linux-and-samba/index.shtml

in dokumentacija v pdf formatu - zelo primerno za izpis in vezavo
 http://www.ping.be/linux-and-samba/download/SiteOffLine.pdf.gz

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist