[ LUGOS ] postgresql client

Aleksander Pirnovar Aleks3 na slo.net
Tor Feb 8 13:49:05 CET 2000

lep pozdrav

zanima me, ce obstaja kaksen klient za postgresql za win... oz. ali se da do
postgresql-a na linuxu dostopati z windows masine...

naceloma ni pomembno ali gre preko jdbc-ja ali odbc-ja ali kako drugace...

doma imam postavljen en linux server kjer laufa samba... pa apache... pa...
kaj pa jest vem kaj se... v glavnem standardna RedHat Server instalacija

rad bi, da mi na tem serverju laufa tudi kaksna podatkovna baza... ker je
postgresql zraven distribucije... in jo najbolje poznam se mi zdi to
"naravna" odlocitev...

ostali PC-ji so windows98 masine in lepo delujejo s sambo-serverjem... tudi
apache lepo deluje.. potrebujem pa se kaksno PB... in seveda klienta za win
( ali gonilnik za javo )

vse ideje so dobrodosle

saso

Dodatne informacije o seznamu Starilist