[ LUGOS ] Diamond VIPER 550 & RedHat Linux 6.1

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sob Feb 5 00:15:37 CET 2000

On Fri, 4 Feb 2000, Uros Juvan wrote:

> Ravnokar me je klical kolega, ki ima v subjectu omenjeno graficno kartico,
> in mu nikakor ne uspe laufati X-ov pod RedHat-om.
> Vedno po nekaj sekundah padejo iz sinhronizacije.

Out Of Sync?

Sinhronizacije? erm... hmm elaborate... :)

> Test mode mu dela brez problema, in tudi ravnal se je po navodilih na netu, ki
> opisujejo, kako se izogniti nekem HW bugu v chipu na tej graficni kartici.
> Ima kdo kako resitev za ta problem?

Meni oz mojemu bratu je XFree in V550 delal brez problemov... Verzije
XFreeja se ne spomnim vec... Je bilo pa se takrat, ko je bil V550 visto
'frisna' zadeva.

David!
MICROSOFT  -- Most Intelligent Customers Realize Our Software Only Fools
Teenagers

Dodatne informacije o seznamu Starilist