[ LUGOS ] PS flip

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Sre Feb 2 00:03:13 CET 2000

	Hojla!

On Tue, 1 Feb 2000, Ales Bardorfer wrote:
> Nek postscript file (100 A4 strani) bi rad zrcalil (horizontal flip, ne
> "upside-down"). Je to mozno in s cim najlazje?

PS ukaz je

-1 1 scale

fora je, da ga moras poturiti na pravo mesto :) In to ima vsak program
drugace...

Probaj, ce ti pstools ali ps2ps pomagajo storiti kaj taksnega...

> ghostview in ghostscript man strani sem pregledal, pa brez uspeha. Z
> gimp-om pa gre samo stran po stran, tako da ce obstaja kaksna
> preprostejsa resitev...

Z Gimpom bos dobil bitno sliko, ki je v obicajnih razmerah slabse
kvalitete kot PS.

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist