[ LUGOS ] SLO keyboard v Calderi

Andrej Andolsek andrej.andolsek na email.si
Pet Feb 11 08:12:44 CET 2000

Mirč Činku wrote:

> Ja prav imaš, to sem tudi v resnici storil (napaka pri tipkanju). Na
> Slovenian HOWTO-ju sem celo zasledil, da mora biti xinitrc s "piko"
> (.xinitrc), kar sem tudi probal, ....... pa se nič ne zgodi ........
>
> Mogoče še kakšna ideja........

Ja jaz sem mel podobne tezave s slo tipkovinico pri Mandrake 7.0 distribuciji.

V direkoriju /etc/X11/xinit/ (lahko se razlikuje - v glavnem tam kjer je
xinitrc,fixkeyboard, .Xmodmap oz Xmodmap in ostala sara) sem dani Xmodmap
zamenjal z slovenskim, pa se ni zgodilo nic .. tipkovnica je se zmeraj ostala
ameriska. V glavnem napaka je bila v skripti,  ki je iskala ustrezno mapiranje
tipkovnice - ta skripta je fixkeyboard (xinitrc (in Xsession) pozene skripto
fixkeyboard ... lahko pa je skripta za mapiranje tipkovnice kar znotraj xinitrc
(in Xsession) datoteke)

V glavnem iskanje/load-anje usrezne tipkovnice (v mojem primeru kar skripto
fixkeyboard) sem nadomestil z enim samim ukazom t.j.   /usr/.../bin/xmodmap
/...xinit/Xmodmap
(ne pozabi na full path do xmodmap programa in prav tako do preslikave Xmodmap)

se en nasvet: PREDEN KAJ POPRAVLJAS SI NAREDI KOPIJO - BACKUP. :-)

Ce ti ni nic narobe s tem, da imajo vsi userji enako (slovensko) tipkovnico,
potem bi bila taka resitev sprejemljiva (ce seveda napaka tici v tej skripti).

Lep pozdrav
    Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist