[ LUGOS ] cp in obremenitev procesorja

Andrej Mrsek andrej.mrsek na uni-mb.si
Pet Feb 18 08:20:37 CET 2000

David Ipavec wrote:

> Kot root kopiram s cp veliko datoteko (iso image) iz enega direktorija
> v drug, isti disk, ista particija, top pokaze obremenitev za cp 40% .
> Je to normalno, nekam visoka stevilka.
> Prenos 1.3 MB/s (racunano iz casa kopiranja), procesor amd pentium 100 .

Ce rabis samo premestitev uporabi ukaz move - mv. To uporabi seveda takrat
ko datoteko samo prestavljas.
Lahko pa si pomagas se z linki (ln), kar da podoben ucinek kot ce je kopija
tam, v bistvu pa je samo link.

> Sem nakaj poskusal nastavljat s hdparm (dma, ...), obremenitev nekaj
> pade se vedno nad 30 %, hitrost se verjetno  poveca nisem meril.
>
> Disk je IDE 10 GB, samo ta disk na enem kablu.

To je po mojem mnenju cisto OK. Tisti podatki ala 33M/s itd. so cisto
zavajanje potrosnikov.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist