RTFM! (was: Re: [ LUGOS ] Se en problem z povezavo na internet)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Feb 19 17:52:23 CET 2000

Yo!

On Sat, 19 Feb 2000, Borut Mrak wrote:

> To pise v PPP-HOWTO-ju. Definitvno ze pri navodilih za nastavljanje,
> ce pa bi kdo spregledal tam (Doh!) pa tudi v troubleshooting poglavju.
>
> A kdo sploh prebere kaj preden posta na listo?!?!

Zgleda da bo treba folku priskrbet tutorial videokasete :) Mogoce celo
CD-je s tutoriali v avi ali mpg formatu ampak po moje bi bilo tudi to ze
prevec in pojavila bi se vprasanja v stilu: "V CD pogon sem vstavil
tutorial CD potem pa se ni nic zgodilo, se 3x sem poizkusil rebootati
masino in v nobenem primeru se ni nic zgodilo. V windowsih pa se
predvajanje tutorialov zacne takoj po vstavitvi CD-ja v pogon. Kaj naj
naredim? Prosim pomagajte! Jojme pomagajte!"

Dajte se malo zresnit pa malo to tazgorno glavo vklopit ne pa da ob vsaki
najmanjsi prepreki planete v jok pa na drevo!

PS: Ja LUGOS bi lahko placal vsem newby-jev enotedenski pocitniski tecaj
Linux-a. Vsak bi ob prihodu dobil plisastega pingvincka in vsak dan se
sendvic, ice tea v 0.25l bricku in 3000 SIT dnevnice. Aja pa se najeli bi
nekoga, ki bi stal pri vratih, in ko bo moral kdo na stranisce, bi mu on
pomagal pri tem opravilu. Mislim grow up...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist