[ LUGOS ] Modem iz Telekomovovega ISDN paketa

Andrej Mrsek andrej.mrsek na uni-mb.si
Tor Feb 29 14:09:02 CET 2000

David Balazic wrote:

> Jo!
>
> Toliko da veste :
> Modem USRobotics ISDN Pro TA iz modrega paketa ISDN 3000
> deluje pod Redhat 6.1 . ( in verjetno na vseh drugih distribucijah tudi
> )
> Nastavi se kot navaden analogni modem.
> Ne vem pa, ce podpira channel-bonding.

Seveda podpira, samo ga mora podpirati tudi tvoj ISP.
Kot sem ze velikokrat napisal na tej listi so pri zunanjih ISDN TA zadeve
naslednje:
1. Preberi navodila in poišči ustrezne ukaze za nastavitev TA (protokol,
hitrosti, parametri za vključevanje drugega kanala, ipd.). Pri USR ISDN Pro
TA jih imaš na CD-ju ki pride zraven.
2. Uporabi minicom ali kaj podobnega in to nastavitev izvedi in jo shrani
(pri večini TA-jev ki sem jih srečal to storimo z AT&W).
3. Sedaj v skriptah ne rabiš več kupa ukazov za reset modema, temveč le še
ATZ (standardno tudi za analogne modeme)
4. Uporabiš pppd na katerikoli znan način ali pa kakšen kppp, itd.

Največkrat imajo uporbaniki težave zaradi narobe nastavljenega protokola
(kakišni V.120)

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist