[ LUGOS ] ASUScom ISDN konfiguracija

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Feb 23 12:49:06 CET 2000

Howdy!

On Tue, 22 Feb 2000, Miha Tomšič wrote:

> Meni v kernelu 2.2.14 deluje

Ko sem prevedel kernel 2.2.14, se je modul uspesno nalozil. No, ampak
sedaj moram stvar spravit v pogon se z uporabo isdn4k-utils ...

BTW, ali kje obstajajo kaksni novejsi, kot je verzija 3.0beta2 (iz
novembra 1998)? Na ftp.isdn4linux.de utilityev tam, kjer jih obeta
dokumentacija pri kernelu, sploh ni, na netarih mirrorjih je pa najti samo
to.

Sicer se nisem prestudiral vse dokumentacije, ampak samo takole teoreticno
vprasanje: ali se pod Linuxom da skonfigurirati kartico, da bi deloval
tudi tisti POTS prikljucek (za analogne naprave)? Odgovor na to vprasanje
je lahko tudi samo da/ne, da ne bo kdo poskocil s kaksnim RTFM.

Peace!
  Mkx