[ LUGOS ] Minimalni pogoji-Instalacija RH 6.1

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Čet Feb 3 12:04:17 CET 2000

> RedHat 6.1 ima tudi tekstovni instalacijski program, ki ga izberes z
> opcijo 'text' v SysLinuxu (ob boot-u). V tem primeru bi 8MB moralo
> zadoscati.

Ali si _poskusil_? Ti je delovalo?

Domnevam, da govoriš na pamet, ker glavna težava po mojih izkušnjah ni
grafični ali znakovni način instalacijskega programa ampak program sam.
Tudi v znakovnem načinu mi ni uspelo namestiti RH 6.1 v računalnik, ki
je imel 12 MB RAM.

Res je, da sem namestitev prekinil po enem dnevu čakanja, da se
nameščanje paketov sploh začne. Ampak stanje se mi je zdelo brezupno.

Zna kdo poročati o drugačnih izkušnjah?

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist