[ LUGOS ] Printanje dokumentov v lyx-u?

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Pet Feb 4 15:53:09 CET 2000

Pozdravljeni!

Uporabljam (oz. se uim uporabljati) lyx razlčiico 1.0.4pre6, v kateri sem
napisal dokument, katerega bi sedaj želel printati. Ko kliknem na ikono za
tiskanje in se mi odpre dialog za tiskanje ter nato kliknem na "V redu" mi lyx
sproči sledečo napako:
Manjka datoteka z dnevnikom:
ime_datoteke.tex

Ne vem, kako naj to datoteko ustvarim, da bi lahko zadevo natisnil.

V navodilih nisem zasledil ničesar o tej datoteki.

Vnaprej hvala za pomoč!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist