[ LUGOS ] SVGATextMode in ATI Mach 64

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Čet Feb 10 18:53:28 CET 2000

Zivjo,

muci me SVGATextMode. Ima se kdo to namesceno, poleg Jureta? :) Po
moznosti z ATIjevo kartico ... :-|

Trenutno imam ATIjevo kartico z Mach 64 chipsetom, 2MB in 200MHz RAMDACom,
poskusam kaj bolj uporabnega od 80x25 dobiti s SVGATexMode. Nadejam se, da
bo tu lazje kaj delalo, kot s Stingrayem 128/3D.

No ja, TextConfig v /etc sem predelal, da je odkomentiran "ATIMACH64"
chipset in ClockChip "mach64", povedal sem mu tudi, koliko zmore moj
17" monitor.
Zal lahko "locljivost" povecam samo v vertikalni smeri, npr. 80x60, v
horizontalni smeri pa zal ne gre. Pri 100x37 se mi zaslon razdeli po na
tretjine v vertikalni smeri, meje se pokrivajo in tam migota slika. Se pa
iz fontov vidi, da bi ravno to hotel imeti. No, ce to "locljivost" povecam
npr. na 132x60x9, je deformacija se hujsa, "smeti" so povsod na ekranu ...

Ce skusam dat 100x37+ in podobne, mi pove pa tole:
Chipset = `ATIMACH64', Textmode clock = 72.00 MHz, 100x37 chars, CharCell
= 8x16. Refresh = 69.77kHz/110.7Hz.
SVGATextMode: ERROR: Pixel Clock (72.00 MHz) too high for this chipset
  max pixel clock = 50.00/56.25 MHz for 8/9 pixel wide font resp.

Tukaj nekaj ne more stimat. Vsi ti nacini so za graficne kartice, stare
kot Zemlja, na tejle (ki je sicer tudi stara kot Zemlja :), bi to moralo
lepo delat.

A mi case narobe pobere iz kartice? Sem jih hotel sam vpisati, pa mi jih
XFree86 zal pri zagonu ne izpise. :( Baje jih, ponavadi ...

Tocno taki problemi so tudi na ATI Xpert na Work. Ce ta SVGATextMode komu
lepo dela na ATIjevih karticah, naj mi prosim pove.

--
Spletni pozdrav,

		Andraz - '|Cyc|'
         WinErr: 005 Multitasking attempted - System confused

Dodatne informacije o seznamu Starilist