[ LUGOS ] Perl in MS SQL 7?

Iztok Umek Iztok.Umek na simobil.si
Čet Feb 17 11:41:13 CET 2000

> zahteva neke Driver
> delovale na
>
> http://odbs.linuxbox.com
>
> tukaj se dobi dodaten sistemski servis za winnt, preko
> katerega lahko z odbc
> dostopaš do mssql.

Zveni dobro. Le majcken problem je. Ne uporabja DBI, pac pa nekaj svojega.
Program, ki ga uporabljam (in vse moje znanje :-( ) pa uporablja DBI. Sedaj
sem delal z Oraclom, pa ni bilo problemov, na novo pa je treba v istem
programu delati poizvedbe tudi na MS SQL 7.

Ugh.

Any hint for DBI/DBD metodo?

LP,
	Iztok

Iztok Umek                                           SI.MOBIL d. d.
iztok.umek na simobil.si                               Smartinska 134b
http://www.simobil.si/                            SI-1000 Ljubljana
Tel.:  +386 61 1440 944                                    Slovenia
Mobile: +386 40 440 944                       Fax.: +386 40 440 945

Dodatne informacije o seznamu Starilist