[ LUGOS ] RPM

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Ned Feb 20 19:55:36 CET 2000

Predstavljajte si naslednjo situacijo:

Imam dva RPM paketa: tar-1.13 in cpio-2.4.2. V obeh je datoteka
/usr/lib/rmt. Instaliram tar in nato cpio (rpm ... --force, ker mi
tecnari zaradi rmt datoteke).

Tezava: ce najprej odstranim tar, mi rpm datoteke /usr/lib/rmt ne
odstrani, kar je seveda pravilno. Ce pa najprej odstranim cpio, mi rpm
z njim vred zbrise tudi /usr/lib/rmt, ki ga se vedno potrebuje tar.
IMHO, butasto. Sedaj pa me zanima, ali obstaja kaksen nacin, da se to
prepreci (popravljanje izvorne kode rpm-ja pride v postev sele cisto
na koncu). Kako je to reseno v .deb paketih?

Lahko pa se kdo razpise se o kaksni tretji moznosti. Gre za to, da
spet postavljam "distributionless" sistem. Skratka, prevajam source in
instaliram prevedene programe/pakete. Ker pa moram zadevo vcasih
zaradi kaksnih napak ponoviti in imam pocasi dovolj vedno enih in
istih opravil (tar -xzvf ..., patch, ..., strip, cp, ln, blah, blah,
yawn), sem vse skupaj zacel pakirati v rpm-je, ki imajo se to lepo
lastnost, da imajo notri spisek datotek posameznega paketa. No,
nazalost je ta spisek v nekaterih primerih (ko se datoteke prepletajo)
ocitno cisto neuporaben... Ima kdo kaksen drug predlog? Na odgovore v
stilu "kupi si RedHat, Debian, .* CD" bom odgovoril s floodom. :-)

--
Andrej.

... If there is no God, who pops up the next Kleenex?

Dodatne informacije o seznamu Starilist