[ LUGOS ] SCSI AHA-2940UW

Jure Pecar pegasus na telemach.net
Ned Dec 3 12:14:13 CET 2000

Davor Guttierrez wrote:

> Hi
>
> Nabavil sem kartico, ki je omenjena v subjectu sporocila. Se je kdo se
> kdaj s tem igral v Linuxu? Gledal sem jedro 2.2.17 in ne vidim nikjer
> podpore za to kartico. Kako jo naj nastavim, sorry toda s SCSI stvarmi
> nimam ravno dosti izkusenj, tako da bo vsaka pomoc dobrodosla!!
>
> LP,
>
> Davor Guttierrez
> lowcrash na amis.net

to je kr spodobna zivalca, u linuxu deluje ok ze nekaj let. ce pogledas
nanjo, bos videl, da je na njej cip aic 7xxx, kjer so xxx tri cifre. to
je cela druzina adaptecovih kontrolerjev, ki so kot aic7xxx podprti tudi
v linuxu.
ce mislis imeti boot disk na tej karti, potem skompajlaj driver zanjo
staticno v kernel, razen ce ne uporabljas ramdiska. sicer pa mora vsak
spodoben distro te dni podpirati to karto out of the box.
pa se en hint: 2.4 kernel ima way faster scsi subsystem :)

--

Pegasus

Dodatne informacije o seznamu Starilist