[ LUGOS ] vgagl.h

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Čet Dec 14 09:33:40 CET 2000

On Thu, Dec 14 2000, Bostjan JERKO wrote:

> A mi lahko kdo pove v katerem "paketu" je header vgagl.h ?
> Naj bi bil v svgalib, ampak v Debian-u 2.2 ga ne najdem.

vgagl.h je v enem od naslednjih paketov:
usr/X11R6/include/libcw/vgagl.h     devel/libcw-dev
usr/i486-linuxlibc1/include/vgagl.h oldlibs/svgalib1-altdev
usr/include/vgagl.h                 graphics/svgalibg1-dev,libs/svgalib-dummyg1
Upam da ti to pomaga.

Lp,
        Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist