[ LUGOS ]

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Ned Dec 3 01:08:15 CET 2000

Hi!

> /dev/fd0                /mnt/floppy             ext2
> auto            0 0

> Verjetno bo kdo opazil, da so tezave tudi z disketnikom
> (fd0). Verjetno imam kaj narobe nastavljeno v
> /etc/fstab. Kaka ideja?

Tako je to, ko človek bere prehitro :) Sem spregledal to vprašanje. Pod
options daj namesto auto noauto. Auto pomeni, da ti ga poizkuša že ob
bootu mountati (verjamem, da nimaš vedno diskete v disketniku in da je
to lapsus).

lp, Damir.
--
Mission Control, please be informed, there is a Santa Claus.
(Commander James Lovell, 1968 after coming around the far side of the

Dodatne informacije o seznamu Starilist