[ LUGOS ] RS/6000 boot disk...

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Dec 22 14:34:08 CET 2000

On Fri, Dec 22, 2000 at 02:19:29PM +0100, David Klasinc wrote:
> To baje dela... Cakam se na odgovor folka, ki je to pocel... :)

ok.

> Narediti moras PreP particijo, ki naj ne bo vecja od 4MB in potem tja ddjas
> vmlinux. Se najlepse je uporabit yaboot, oz liloppc (ki je wrapper za
> yaboot), ki ti to sam naredi.

Ja, to je to...definitivno ne bi dd-jal kernela tja, ampak bi na nek nacin rad
imel loader, tako da imam lahko razlicne kernele ;-]

> V bistvu ni delujoce distribucije. ki bi se instalirala/delala na 7044-270.
> Tako da lahko zacnes z instalacijo cross compilerja za PPC al pa na netu
> poisces kak delujoci zimage...

Ja, sej zbootal sem ze masino in instaliral...sicer je slo vse tko...ad-hoc,
ampak je slo in sem na koncu imel delujoco zadevo. Potem sem zjebal PROM tako
zelo, da se ni vec bootala iz nicesat.

In potem je vskocil IBM-ov servis ;-] No ok, da se ne bom pocutil prevec
krivega...ti dve masini sta tudi pod AIX-om random crkovali in sta itak
cakali na servis ;-]

> Potem je se problem pri graficni kartici, ce imas karkoli bolj eksoticnega
> kot GXT130P bos imel tezave, ker druge kartice niso podprte (GXT200... etc).
> Zbootas lahko potem po serijski konzoli... Kar dela ampak je zelo cudno.. ;>

Meni se zdi serijska konzola na teh masinah cisto OK...bolj pogresam prijaznost
Sunovega PROM-a, ki te prakticno drzi za roko na vsakem koraku. Tu pa si brez
literature mrzel.

Aja...ce so masine headless nimas problemov s podprtimi graficnimi kartami ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as
it goes along.

Dodatne informacije o seznamu Starilist