[ LUGOS ] CD audio burning

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Dec 5 21:46:43 CET 2000

On Tue, Dec 05, 2000 at 09:42:01PM +0100, Igor linux wrote:
> znam zapisat audio na cd z cdrecord -audio
> hotel sem samo imeti pomoc pri pisanju skripte
> da bi mi skripta torej online skopirala
> celotni cd, tocno taksen kot je
> iz ATAPI cdja na cdr device
> brez vmesnega delanja datotek wav
> kot primer sem dal kopiranje data cdja

Ah, se opravicujem, sem narobe razumel...kot receno, najbolj enostavno
je uporabit cdrdao, iz glave ne znam, ampak je itak ze nekdo drug napisal
kako.

Za cdrecord bo pa bolj tezko, ker pricakuje, da bo vsak track posebej,
zato odpade tipicna fora za data cd-je, da se mu jih sfeeda na stdin.
Ce kdo ve kako, se priporocam za informacijo.
cdrecord kolikor vem ne zna pect DAO cd-jev, pa tudi programa, ki bi znal
primerno ripat kolikor vem ni.
lp,

--
Borut