[ LUGOS ] KDE2-si!

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Sre Dec 13 08:37:05 CET 2000

On Tuesday 12 December 2000 23:26, you wrote:

> Prebral sem navodila za nastavitev slovenske tipkovnice, poizkusil vse
> možno in: ne dela! Če že dela, šumnikov ni. Pri nekaterih variantah lahko
> napše z uporabo alt-gr at, pipe..., tipke za šumnike so pa neme. Imam SuSE
> 7.0, KDE 2.01. Pri KDE 1.2 ni nobenih problemov.

Kje, v konzoli ali v programih, kot npr. kwrite in koffice ?
V konzoli se nastavijo drugače kot v KDE.
V KDE control centru v Personalization v Country & Language moras imeti
Charset na iso-8859-2, poleg tega moras imeti instalirane slo fonte in
editiran file /etc/XF86Config , da ti FontPath kaže na slo fonte, namesto na
standardne.

Če so tipke s sumniki neme, imas tipkovnico verjetno pravo, a nimas
pravega fonta, torej takega, ki bi imel nase znake.

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist