[ LUGOS ] UDMA/100

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Čet Dec 28 18:15:23 CET 2000

Kolikor sem videl je podprto v 2.4.0-test12, lahko da ze tudi prej.
Ce ce se prav spomnim sta podprta HighPoint in Promise (na tej plati je
HPT). Podporo za VIA cipe pa imas tudi v 2.2.18 kernelu.

Zazeni z navadnega kontrolerja, prevedi kernel in prestavi kablovje.

Pa se to ... IBM diski dolocenih serij se lahko nadgradijo z ATA66 na
ATA100, mislim da je ravno ta tvoj tak. Jaz sem imel DTLA-307020 in z
proggyjem, katerega dobis pri IBM enostavno nadgradis, disk pa mora biti
prikljucen na tak kontroler, drugace se opcije za nadgradnjo ne da
izbrati.

b.

Napisal(a) si:
> On Wed, Dec 27, 2000 at 08:00:44PM +0100, ike na email.si wrote:
> Ali v linuxu sploh 3e obstaja podpora za standard
> UDMA/100? Bo vkljueena v jedro 2.4?
[snip]

Dodatne informacije o seznamu Starilist