[ LUGOS ] MRTG vprasanje

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Pet Dec 1 11:17:00 CET 2000

On Fri, 01 Dec 2000 11:00:50 +0100, Armando wrote:

>ja, to sem preveril in je ok. Opazil pa sem, da ni izpadla naprava, ki
>jo
>kontroliram, ampak sem nekaj zasustral s cronom ! Se pravi, ne da ni
>dobil
>odgovora od naprave, ampak tisti cas sploh ni spraseval ! Tega je zdaj
>ze
>nekaj dni, pa je se vedno isto, kar pomeni, da verjetno ne bo prisel
>k sebi sam od sebe ...

Kar se crona tice.. mrtg zna po novem delovati kot daemon, torej da
skos tece in na specificirane intervale izvede polling in obnovi grafe,
tako da se kilcem iz crona izognes. Samo problem je, ce imas razlicne
.cfg datoteke z razlicnimi WorkingDir nastavitvami, ker potem lahko
obdeluje (kot daemon) le eno naenkrat .

Dodatne informacije o seznamu Starilist