[ LUGOS ] khmm

Borut Rozman jedo na zipp.nu
Čet Dec 21 23:53:12 CET 2000

khmm bi blo zlo kewl an .. bom mal prebral taprwo faq .. jest mam zej v 0.41
mislm da da sem točn :

burner:~# mdadd -V
mdadd v0.3d compiled for md raidtools-0.41
usage : mdadd [arivVpcf] [md-device] ...

pa se mal učim zejle..
dej mi če maš patch za kernel 2.2.17 ker bom bridge delal, pa še tale raid
bi mal stestiral sicer mi dela trenutno tud tole kr kewl ker mam dva stara
diska pa ni nč slab, sicer mašina ni na vem zakaj, ampak ko je obrememnjena
je 100% ker jo mam na local area za ftp in tam se DLJA pol na über !!!

če maš patch za 2.2.17 bi blo zlo kewl !, še te raidtoole če mi daš, pa če
lahk tar.gz!!

lp Borut

PS hvala za odgovor!

-----Original Message-----
From: lugos-list-owner na lugos.si [mailto:lugos-list-owner na lugos.si]On
Behalf Of Danilo Godec
Sent: Thursday, December 21, 2000 1:36 PM
To: Lugos-List na Lugos. Si
Subject: Re: [ LUGOS ] khmm

On Thu, 21 Dec 2000, Borut Rozman wrote:

> Morebiti bom malo offtopic, rabil bi tool za linux soft raid .. md, pa ne
> najdem nikjer sourceja, da bi zadevo nanovo skompilal..
>
> imam trenutno le mdrun na sistemu!

'mdrun' je za časom oz. spada k raid v0.4x. Trenutna verzija raid-a je
v0.90 in je približno 1000x boljša. Moraš pa 'pokrpat' jedro (2.2).

http://www.ostenfeld.dk/~jakob/Software-RAID.HOWTO/
http://www.LinuxDoc.org/FAQ/Linux-RAID-FAQ/index.html
http://www.linuxraid.org/

Če želiš, ti lahko pošljem tudi .src.rpm najnovejših raidtools-ov.

   D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist