[ LUGOS ] Težave_pri_inštalaciji

Jurij Reščič jure na gemini.ntftex.uni-lj.si
Čet Dec 21 23:12:03 CET 2000

Procesor je AMD Thunderbird; pred dvemi meseci sem ze delal na taki
platformi (Beowulf cluster s 40 PCji s TB 1GHz na Asus A7V in RH6.2).
Pri roki sem imel se en Mandrake 7.0 CD, pa se je instalacija ustavila
na isti stopnji.  Bolj se mi zdi sumljiv CD, ceprav Teac navadno dela.

LP., Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist