[ LUGOS ] Netscape

mitja.pavlovic na guest.arnes.si mitja.pavlovic na guest.arnes.si
Tor Dec 5 10:01:28 CET 2000

On Tue, 05 Dec 2000, you wrote:

> Saj ne vemo, kaj je pravzaprav narobe, bodi bolj deskriptiven.
> Ti ne odpira samo te strani ali nobene ?
> Ko ne odpre strani, kaj reče Netscape ?
> Si poizkusil večkrat ?
>
> lp,
> Mitja

Zaenkrat mi ne odpre samo te. Ko sem bil na strani, ki jo ne odpre sem nastavil
Fixed Width Font na Fixed (Misc) in stran se je prikazala. Mislil sem, da je to
to, pa ni. Ko stran 'reloadam' mi ponovno ne prikaze nicesar oz. samo ozadje,
Netscape pa ne javi nic. Ko ponovno v preferences oznacim font, se stran spet
prikaze pravilno.

Dodatne informacije o seznamu Starilist