[ LUGOS ] informix & Linux

Branko F. Gracner branko na edico.si
Pon Dec 11 13:00:09 CET 2000

> ... razsvetli nas kaj jim manjka... :), resno me zanima, ker se postgres
> oglasuje kot dobra alternativa in bi bilo lepo vedeti kaj je pri vsem
> skupaj res in kaj ni...

ce gledam s stalisca oracla: enterprise replication, parallel server,
varnostne funkcije kot so securid, kerberos in radius auth, orenk urejeno
arhiviranje, kar imata oracle in informix zelo dobro urejeno, manjka mu
raw-device support.... hitrost informixa ...

naj nastevam se naprej? seveda bo kdo rekel, da je to cisti balast. je in
ni, odvisno z zornega kota s katerega gledas. in ce gledas z resnega zornega
kota in imas v mislih tudi pocitnice, ker ti ne bo treba non-stop paziti na
bazo, na kateri se dogaja *nekaj resnega in velikega*, potem so komercialne
baze vsekakor boljsa varijanta. slej ali prej se denar, ki ga  vlozis
izplaca, ker tisto delo in ure, ki jih porabis ob sistemu, da ga postavis in
ustrezno konfiguriras tudi stanejo, tako da je racunica slej ali prej na
priblizno istem nivoju.

brane

Dodatne informacije o seznamu Starilist