[ LUGOS ] Re: [_LUGOS_]_Mail_strežnik

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Dec 30 11:09:48 CET 2000

On Sat, Dec 30, 2000 at 10:53:00AM +0100, ike na email.si wrote:
> Včasih to ide lepo, npr. email.si ima naslov kar
> mail.email.si. Nekateri naslovi, ala Hotmail in Yahoo,
> pa ne. Kako lahko torej na podlagi naslova
> (nekdo na hotmail.com) ugotovim mail strežnik od Hotmaila
> in mu pošljem mail? Pomagal bi prav tak listing, kot
> je naveden zgoraj. Se to da kako storiti z DNS
> lookupom?

Ja, posto se dostavlja takole: Najprej pogledas, ce ima domena MX
(mail exchanger) record...lahko jih ima vec...v tem primeru pac
dostavis enemu od teh. Ponavadi imajo razlicne prioritete...
ce posto dostavis enemu od teh streznikov, se bojo ze sami
zmenili naprej.

Ce domena nima MX recorda, pogledas, ce obstaja A record (torej ce
ima kaksen IP naslov), in poizkusis dostavit direktno temu.

> Samo bi vprašal, ali obstaja kak listing outgoing
> (smtp, imap) strežnikov za razne domene v internetu?
> Nekaj delam na eni aplikaciji, pa bi glede na
> posameznikov e-mail naslov moral ugotoviti naslov
> njegovega e-mail strežnika.

Kaj tocno bi rad...ugotovil, kam moras ti poslat posto, da pride na
nekdo na example.com? To sem razlozil in je trivialno.
Ce pa bi rad vedel, preko katerega streznika posilja nekdo, ki ima
naslov nekdo na example.com, ti moram povedat, da je to prakticno
nemogoce.

Jaz imam naprimer naslov @ijs.si, vendar se posta, ki jo posiljam, na siroko
ogne IJS-ju. Pri sprejemanju pa gre pac tam cez.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Ms Piggy's last words, "I'm pink, therefore I'm ham.

Dodatne informacije o seznamu Starilist