[ ADMINISTRATIVIA ] Re: [ LUGOS ] tezave z listo

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Čet Dec 28 09:10:50 CET 2000

On Wed, Dec 27, 2000 at 04:39:53PM +0100, Borut Mrak wrote:

> Prosim, da se NE PRIJAVLJATE z naslovov kot so:

... snip snip ...

Kaj ko bi dovolili samo guest.arnes.si? Mogoce se siol.net ampak vse drugo
je pa ze bistveno prevec!

Hm, no ja, meni ena mailing lista oz ena domena ne bo narekovala kateri mail
naj uporabljam in kje ga imam. Ce ne bom dobival maila, bom sam kriv, ker
imam pac mail narobe skonfiguriran, ga imam na napacni masini ali iz
kakrsnega koli ze razloga.

Ce se pri nekomu mail ustavlja, naj mu lista neha posiljat mail in problem bo
resen. To naj se tudi napise nekam na web, da bo vsak opozorjen, da ga bo
lista odklopla, ce se bo zanj mail nabiral na masini.

Vsekakor, pa si ne sme Lugos dovoliti, da prepove prijavljanje na listo z
dolocenih masin/domen. To je kretenizem. Pa ce gre Borutu poln queue na
zivce ali pa ne.

Da ne bo kake pomote, poln mail queue gre tudi meni na mojih masinah skrajno
na zivce...

David!
If you spread out all the sand in North Africa, it would cover the Sahara
Desert.

Dodatne informacije o seznamu Starilist