[ LUGOS ] duplex?

Rok Pergarec mammbo na knux.nu
Sob Dec 30 08:36:21 CET 2000

Spet sem bil pameten... po dalsem tuhtanju sem ugotovil da imam za lokalno
mrezo UTP serije 5 cross over in BNC kot sem trdil. Se opravicujem ;)

Torej, nabavim Comdex  hub + etherexpress in upam, da bo potem bolje. Ce
imam hub, potem  cross over kabel odpade ?

Drugace pa hvala vsem za pomoc.

p.s. bom prebral ethernet za telebane, obljubim ;)

--
p.s.s. moti samo edino to, da moram biti na listo prijavljen se z
accountom iz