[ LUGOS ] kernel oops

exadon na email.si exadon na email.si
Pet Dec 29 02:12:43 CET 2000

Lep pozdrav, imam tezavo pri nadgradnji kernela,

trenutno imam 2.2.13, poskusam nadgraditi na 2.2.18 ->
torej, pri novem kernel lodam menuconfig s
starim .config-om ter popravim nekaj nastavitev...

make dep,
make bzdisk, make modules, make modules_install <-
rebootam......... kernel se lepo boota in vse deluje
(dokaj) normalno, nato hocem kernel instalirati...

make bzImage, make bzdisk -> rebootam -> LILO Loading
Linux.... nato pa prazen ekran, sistem se mislim da ne
boota, ker se 'activity' na disku ne ustavi (normalno
se takrat ko se izpise login prompt)

graficna kartica je ATI Rage2 (Mach 64)
v kernelu imam podporo za Mach 64 cipovje.... tako da,
v konfiguraciji skoraj sigurno ni napake, ni pa nujno,
da je napake ravno v grafiki.

Zadeva je ista pri 2.4.0-test12 <- bootam iz diskete,
dela, bootam z diska, ne dela

upam da nisem naredil kaksne zelo neumne napake (sem
newbie) :-)

Hvala za pomoc, pa vesele praznike!

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist