[ LUGOS ] zombie processes

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Čet Dec 21 07:27:26 CET 2000

> mam en problemcek :)
> kar na enkrat so se mi zaceli delat zombie proceses..
> ko dam "top" jih je usakic vec...
> a se da to s cim po "killat" al je treba sam reboot-at?

Zombie proces nastane ko parent ne naredit waitpid() za childa,
oziroma po domace ko ne prebere njegovega status ($? v shellu).
Dokler ne pobijes parenta bodo zombie procesi ostali in se jih
ne mores resiti niti z uporabo kill -9. Vedi pa da le ti ne
zasedajo nobenega prostora razen enega slota v procesni tabeli.
Svetujem ti da ugotovis kateri proces je odgovoren in poskusas
resiti tezavo tam.

Lp,
          Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist