[ LUGOS ] sesuvanje masine

Janez Dovc janez.dovc na guest.arnes.si
Pon Dec 4 22:36:47 CET 2000

Zdravo fantje,
upam, da mi bo kdo od vas znal povedati, kaj je vzrok problemov, ki jih imam
zadnje case z eno linux masino (slack 7, 64 MB rama, kernel 2.2.17, p133).
In sicer je situacija taka, da mi masina po dolocenem uptimu enostavno
zmrzne. V loggih ni cisto nic cudnega,ko jo pingam, mi pinge veselo in brez
problema vraca, ce pa se poizkusam sshjat pa stvar ne deluje, tudi httpd,
sendmail in podobne reci se ne odzivajo. Ce grem na masino lokalno, lahko
preklaplam med konzolami s Ctrl+alt+f*, napisat pa nic ne morem. Dobil sem
informacijo, da je to lahko zaradi kernel memory buga, sem rebootal s starim
kernelom 2.2.16 kjer je nekaj casa vse solidno delovalo, sedaj pa tudi tu ne
gre. Zanimivo je tudi, da na masini ne laufa nic zahtevnih stvari - samo
standardni daemoni, mysql in pa se par skriptic.Uporablja se za mail, http,
ftp server - oziroma se je uporabljala do sedaj - dobro leto brez problemov.
Torej, ce kdo ve, kaj bi lahko bilo,naj mi prosim pove. Kaksno so kaj vase
izkusnje s stabilnostjo kernelov, 2.4,2.2 ali 2.0? S strojno opremo naj ne
bi bilo problemov.

Hvala lepa in lep pozdrav,

Janez Dovc

janez.dovc na ijs.si