[ LUGOS ] Mreza

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Pon Dec 4 15:14:21 CET 2000

On Mon, Dec 04, 2000 at 02:38:03PM +0100, Danilo Godec wrote:
> Predlog: pokliči Mlacom in vprašaj, kakšen čip uporabljajo kartice (če so
> poceni, potem verjetno kak RealTek).

Hja, ce si dal zanjo manj kot 5 jurjev, potem zanjo rabis driver
rtl8139, dobis ga na www.realtek.com.tw, pod fast ethernet
controllers. Je tudi na tistem nasa.cfbsdjg.nekej, site dobis v
vsakem search enginu ce vpises linux network driver. Se mi zdi
da je Donald Beckerjev linux network driver site al nekej takega.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist