[ LUGOS ] apache in iso-8859-2

Gregor Pirnaver gregor.pirnaver na email.si
Sob Dec 23 12:17:39 CET 2000

Dne sobota 23. december 2000 12:46 ste napisali:
> ce to naredim in retartam,
> mi v phpinfo() npr. se vedno povsod pravi, da je Apache
> na iso-8859-1 (njegov default). kaksna ideja?

Mimogrede, to lahko določiš tudi v PHPju:
header("content-type:text/html; charset=iso-8859-2");
header("content-language:sl");

> problem imam, ko hocem v netscape vpisat kak nas znak v
> npr. INPUT polje... lp

Menim, da to ni problem strežnika... No, meni zdaj to prvič
dela tudi v Netscapu (4.75). Ne vem ali je to zaradi nove
verzije Netscapa ali Mandrake kje kaj posebej nastavi?

lep pozdrav
--
Gregor @ Mandrake 7.2 -> KDE 2.0 -> Kmail 1.1.99 -> ;-)

Dodatne informacije o seznamu Starilist