[ LUGOS ] antivirus mail skener

Simon Golicnik simon.golicnik na energetika-lj.si
Tor Dec 19 10:25:13 CET 2000

> Zanima me s katerim antivirus skenerjem, ki tece na linux-u in bi se ga
dalo
> integrirati s postfix-om/sendmail-om bi mi priporocali (po moznosti tak,
ki ne
> pokuri prevec resourcov in ima podatke o novih virusih cim hitreje
> posodobljene.

Za okoli 300 uporabnikov (sendmail) uporabljam Inflex
(http://www.inflex.co.za/) + lasten skript, ki vsak dan vlece nove
definicije virusov in verzije Sophosovega Sweepa. Zadeva dela ok (ustavila
je ze kar lep spisek virusov). Je pa tako narejena, da za vsak mejl zazene
antivirusa, zato ni za slabse masine oz. veliko uporabnikov. Za take primere
se na freshmeatu najde program, ki obdrzi antivirusni program ves cas
zagnan. Obstajajo pa tudi komercialni programi, ki tega problema nimajo
(http://www.antivirus.com/corporate/media/2000/pr120700.htm).
Lp SImon

Dodatne informacije o seznamu Starilist