[ LUGOS ] informix & Linux

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Sre Dec 6 23:09:31 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000, Stojan Rancic wrote:

> Vem, ampak ext2 je precej 32bit based .. mogoce na kaki Alphah ne,
> ampak na "navadnih" PC-jih ne vem, kako bos ti dosegel 64 bitno
> delovanje.

Kot je nekdo pripomnil ima informix tudi svoj sistem..
ampak ce se jaz prav spomnim sem bral na KT tudi o tem da bi to slo v
2.4, lahko da se motim... ampak ne me za drzat za jezik, prste

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist