[ LUGOS ] ne da le logirat vec...

Martin martin na amadej.si
Pet Dec 29 13:52:44 CET 2000

Imam sistem slack 7.0

Hotu sm si namestit zadn qmail. Med drugim sm namestil tud program
pine iz tarball paketa iz ftp.slackware.com.
Ker mi je pine javljal napako:
hex:~# pine
pine: /lib/libc.so.6: version `GLIBC_2.2' not found (required by pine)
sm sou na ftp site v dir od slacka current in potegnu dol glibcso.tgz
paket ter ga namestil.
Kmalu sm ugotovil da se na masino ne morem vec logirat ne prek ftpja,
telneta ali ssh-ja. Prek weba lahko se normalno dostopam.
V masino sm se logiran in tud ce zalaufam login ukaz se lahko logiram
normalno
ce poskusim telnet pa:

telnet localhost
Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.
Escape character is '^]'.
Connection closed by foreign host

prek ssh zgleda takole:
hex:/bin$ ssh -l ddd localhost
ddd na localhost's password:
Permission denied, please try again.

V logih se neki pokaze edino ce probam prek ssh-ja not:
neki kot:
faking loop for illegal user ddd from 127.0.0.1 port 1020
connection closed by 127.0.0.1

Povezava do interneta iz lokalne mreze deluje kul..

Tale tezave me ob najbolj neprimernem casu spravlja ob zivce.
Ima kdo kak predlog kako bi to resu brez ponovnega reseta racunala?
Sem se vedno v 4konzolah logiran kot root namrec ;)

Prob sm z odstranitvijo paketa lib..neki ki sm g namestil in tud ponovno sm
namestil isti paket samo
iz slackware 7.0 distribucije, pa vseen ne dela.

Havala

Dodatne informacije o seznamu Starilist