[ LUGOS ] Hardware in RedHat 6.1

ike na email.si ike na email.si
Sob Dec 23 12:43:21 CET 2000

Re,

Hvala za vse nasvete, ampak to še vedno ni odgovor na
moje vprašanje. Torej, še ekrat:

Ali se splača preiti na kernel 2.4 (in če, zakaj)?
Na Redhat 6.1 nameravam za zdaj itak ostati, ker je
sedmica (tako slišim) polna hroščev. Tudi kernel
2.2.17-20 mi doslej lepo služi in nisem prepričan, ali
2.4 res rabim. Mi lahko kdo pove, če je za spodaj
našteti hardware res potreben/priporočljiv?

- matična plosca Abik KT7 RAID VIA KT133 UDMA/100
- procesor AMD Thunderbird 800 MHz
- ISDN kartica Asuscom ISDNLink PCI
- zvocna Creative PCI Live!
- disk IBM DTLA-305020 20 GB
- grafična WinFast GeForce 2-MX 32MB (?)
- mrezna Compex RL100 PCI

Glede gonilnikov pa je sploh križ. Za grafično bi
morali zadostovati nVidia-ni detonator gonilniki za
linux, vendar nikjer nisem našel postopka inštalacije.
Mi lahko kdo pošlje kak link (podobno velja za ostali
hardware)?

Eni pravite, da so bile težave z inštalacijo
(isdn/zvočna). Ste jih uspeli rešiti in če, kako?

Pa lep dan želim,
-Igor

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist