[ LUGOS ] Postgres

Uro Gruber uros na sir-mag.com
Sre Dec 27 12:41:23 CET 2000

Pozdravljeni,

Roman> Pozdrav.

Roman> Upam da sem te prav zastopil...ti bi rad funkcijo (v katerem jeziku pa pises
Roman> program? ), ki naredi query v bazo in na osnovi rezultatov nekaj naredi ?
Roman> Ce je to tako, ti lahko za kombinacijo Mysql (ali Postgres) + PHP povem, da
Roman> gre to takole:

Roman> 1. Conect na bazo
Roman> 2. Najbolje da naredis $result= mysql_query ("SELECT * FROM tabela WHERE
Roman> id='1' ", $baza) ;  in s tem dobis celo vrstico, seveda pa moras ze prej
Roman> imet stolpec id (spodaj ga ne vidim).
Roman> 3. while ($mojavrstica = mysql_fetch_row($result))

Roman> 4. if (mojavrstica[0] == '1' {
Roman>                 echo "vrednost stolpca ID je 1 "; } ;

Roman> Za kaj vec informacij pisi na privat mail, ce pa sem narobe razumel tvoj
Roman> problem, potem pa nic :-))

Hja, narobe je bilo razumeto. Govorim o funkcijah postgreja oz nekak
podobno stored procedures, ki se izvajajo direktno na SQL serverju.

ukaz je CREATE FUNCTION.....

Pišem v plpgsql jeziku in bi rad imel recimo funkcijo ki bi jo potem
poklical z SELECT funkcija('id'); in bi dobil rezultat oblike

polje1     |     polje2
beseda1    |     beseda2

Sama funkcija pa bi notri izvedla nekaj sql stavkov in bi na osnovi
rezultatov in primerjav vrnala ta dva podatka in sicer locena po
stolpcih ne pa kot en podatek (RETURNS text). Če dam RETURNS SETOF
text ne pomaga.

 Uroš                            mailto:uros na sir-mag.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist