[ LUGOS ] PostgreSQL TCP/IP

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Ned Dec 10 19:36:02 CET 2000

At 12:56 10.12.00, you wrote:
>Hoj!
>
>Pri zagonu postgreja za poslušanje na TCP/IP portu mi javlja sledeči
>error
>
>/tmp$ FATAL: StreamServerPort: bind() failed: Address already in use
>         Is another postmaster already running on that port?
>         If not, remove socket node (/tmp/.s.PGSQL.5432) and retry.
>/usr/local/pgsql/bin/postmaster: cannot create UNIX stream port

Pred zagonom preveri, ce obstaja datoteka /tmp/.s.PGSQL.5432. Ce obstaja,
se pgsql ne bo hotel zagnati, ker misli, da ze tece.

>Vse skupaj zaženem z
>/usr/local/pgsql/bin/postmaster -D /usr/local/pgsql/data -i -p 5432 &

Zakaj tako? Cemu ne z pg_ctl start?

>Če pogledam v /tmp tega fila ni oz ce dam brez opcije -i je.  Če pa
>napisem namesto 5432 recimo 5433 pa vse deluje. Potem ko proces koncam
>in če želim ponovno na ta port pa spet to teži.

pgsql naredi datoteko  /tmp/.s.PGSQL.<port>, da ve, ce ze laufa. Torej mora
obstajati, ce ti tezi, ne?

>z netstat -a ni nikjer vidno da bi kakšni socketi ali kaj podobnega
>bili odprti. Če potem pod -p dodam spet neko stevilko, ki še ni bila
>deluje.

Se ti pgsql procesi grdo prekinjajo? Ce ne morejo pobrisati socketa za
seboj, se naslednjic ne bodo startali.

>V čem bi lahko bil problem.
pg_ctl je kar pametno uporabljati, da ne pride do nepotrebnih konfliktov.

Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist