[ LUGOS ] named & sygate & mailserver

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Pon Avg 21 19:21:06 CEST 2000

> Jah, to je povsem logicno. named kontaktira primarne serverje za vse
> domene, katerih sekundarni server je in pa, mislim da tudi, forwarderje in
> kaksen root server.

Server ni nobeni domeni sekundarni DNS server. Root serverje verjetno
kontakta, da... zato dvigne linijo. Vendar ce root serverje odstranim
(iz named.conf-a) potem pa ta server ne resolva vec zunanjih naslovov...

> Zakaj imas nastavljen linux masino kot gateway, ko je v tvoji mrezi to
> ocitno win98 masina z ISDN povezavo?

Ja. Malo sem pomustral. Na zacetku je bilo nastavljeno, da je laptop
dostopal do neta direkt preko sygatea potem pa sem nastavil da dostopa
preko linuxa (zgolj zaradi eksperimentiranja...)

> Zakaj? Ker tvoj linux streznik ne upravlja z domeno, ki je tebi lokalna.
> Zato gredo DNS requesti do siola.

Ne razumem. Kako ne upravlja s to domeno? Zakaj ne?

> Daj, poslji svoj named.conf file. Da se vidi, kako imas sploh nastavljen
> svoh named.

Sem ga v enem prejsnjih replyev.

> Ne deluje normlano, ker ne deluje. Zato tudi error, ki pravi "Sender
> domain must resolve".

Tako.

> Zakaj kompliciras ?
> fetchmail zalaufas z -d n opcijo ( n = stevilo sekund na koliko casa naj
> pogleda za posto), potem pa procmail pravilno skonfiguriras in ni drugega.
> Pop3 klient nima nikoli stalne povezave s pop3 streznikom. Posto se, ko
> pop3 klient tece, pregleduje po intervalih. Ravno to ti bo pocel
> fetchmail.

Stvar bo verjetno nastimana drugace: Tale linux server bo primary MX za
domeno aet.si, SiOLov mail.siol.net pa bo secondary MX za aet.si. In na
linux serverju bom samo crontabal ukaz "ETRN mail.siol.net". IP je itak
staticen, tako da bi moralo delovati... ali ne? Gre namrec za veliko
stevilo uporabnikov.

Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist