[ LUGOS ] Internet, tipkovnica in kdevelop

robert.feri na guest.arnes.si robert.feri na guest.arnes.si
Pet Avg 18 03:53:59 CEST 2000

Imam instaliran Red Hat 6.0 in imam tezave tako s tipkovnico kot s
dostopom do interneta.
1) Internet
Imam modem USR Flash zunanji na vratih COM2
V modem commands sem nastavil initialization string na AT&F1X3
ter nastavil DNS na 193.2.1.66 (arnes). Pri povezovanju mi modem
izklopi in napise, da mi je "crknil" dameon.
Zanimivo da so mi popolnoma iste nastavitve delovale pod
Mandrakeom 7.0.
Se kot zanimivost ! Ko sem prvic pognal kppp, mi je napisalo
takole: "kppp has detected a lock option in /etc/ppp/options. This
option has to be remopved since kppp takes care of device locking
itself. Contact your system administrator."

2) Tipkovnica
Ob instalaciji sem nastimal hrvasko tipkovnico, prav tako sem
spreminjal nastavitvec v KDE Control Center. Dodal sem hrvaski
jezik (angleskega odstranil) in nastavil, da imam tipkovnico s 102
tipkami. Spet so iste nastavitve v Mandrakeu zalegle, tukaj pa nic !

3) Tretja tezava je Kdevelop 1.2, ki sem si ga namestil. Ob
instalaciji mi je naslo vse potrebne C compilerje, vendar ko
napisem program in grem na Options -> Compile le tega ne morem
kliknit kot tudi ne ostalega kar je v tem meniju. Kaj je narobe ?

Hvala za pomoc !

Dodatne informacije o seznamu Starilist