[ LUGOS ] Mandrake in internet

Gasper Lakota - Jericek gasper na bsnet.dhs.org
Ned Avg 6 19:54:17 CEST 2000

On Sun, 6 Aug 2000 robert.feri na guest.arnes.si wrote:

> Res je, uporabljam kppp in sem zacetnik v linuxu, vendar me zelo
> zanima in se vsak dan vec ur ukvarjam z njim.
> Tudi nastavitev ATX3DP ne pomaga.
> V internet se sicer uspesno poveze, vendar ob vpisu kakrsnegakoli
> urlja dobim sporocilo, da ne najde serverja.

Ocitno ti ATX3DP tu pomaga, ce se ti poveze z gostiteljevim (arnesovim)
modemom!
Ali imas pravilno nastavljen /etc/resolv.conf?
Tam notri moras imeti vpisan DNS server, to je za arnes 193.2.1.66.
v /etc/resolv.conf vpisi:
nameserver 193.2.1.66

in tako bi ti moral "prijeti" v www brkljlalniku DNS naslov, kot je
naprimer http://www.arnes.si. (seveda, brez pike na koncu, to je le koncno
locilo) :)

> Poskusil sem tudi z rocnim vnosom DNS nastavitev (uporabljam
> arnes), vendar tudi to ne pomaga.

Kaj pa tocno si poskusil? "rocni vnos DNS nastavitev". Kam si jih vnesel?

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist