[ LUGOS ] Memory

polz na writeme.com polz na writeme.com
Ned Avg 6 13:36:45 CEST 2000

On Sun, 06 Aug 2000, you wrote:
> Howdy!

> Predpostavljam, da se tale 'buggy' nanasa na ruzenje masine. Torej: ali ni
> malo buggy user, ki pricakuje, da bo masina z malo RAMa delovala enako
> dobro kot masina z veliko RAMa?
Ne, pricakoval pa sem, da bo masina z 2.2 kernelom in 64M RAMa, brez swapa,
delovala enako dobro kot ista masina z 2.0 kernelom (in istimi aplikacijami).

Finta je v tem, da je meni masina zacela ruziti se preden je popolnoma
zmanjkalo RAMa. Ce ne verjames, deaktiviraj swap in pozeni nekaj netscape-ov.
Glej top. Opazuj, kako imas pod Cached se vedno nekaj M. Glej masino, kako
pocasi zariba.

Dodatne informacije o seznamu Starilist