[ LUGOS ] Vremenska postaja

Brane L. Leskosek brane.leskosek na guest.arnes.si
Pon Avg 21 16:53:06 CEST 2000

Zivjo!

Zanima me, ce ima kdo kaj izkusenj z avtomatskimi vremenskimi postajami
in linuxom. Potrebujem boljso (ne kaksen el-cheapo plastik-fantastik
ampak recimo polprofesionalno) vremensko postajo, ki ima osnovne
funkcije (npr. hitrost in smer vetra, zracni tlak, temperatura in
vlaznost) in se jo da nadzirat z racunalnikom (gonilniki oz. nadzorni
programi naj bi bili za linux). Prosim za kaksen URL in/ali naslov
firme, ki to izdeluje ali pa pri nas to zastopa/prodaja (Conrad sem ze
obrnil naokoli in ima zame neustrezne modele).

LP, Brane.

Dodatne informacije o seznamu Starilist