[ LUGOS ] isdn dialin

gregor malensek gregor.malensek na k2.net
Čet Avg 31 11:57:18 CEST 2000

Nekaj mi ni cisto jasno.
Zakaj se modema noceta povezati. V logu vidim, da client modem klice in da
si izmenjata stevilki potem pa se po priblizno desetih sekundah povezava
prekine (zgodi se hangup).
Ko sem probaval klicati z analognega modema, stvar sploh ni delovala, nato
sem uporabil externi isdn modem, ki ga uporabljam kot navadni modem, tako da
ne uporabljam isdnctrl utilitija. No zadeva je nekako stekla, samo se vedno
se modema nekako ne znata sporazumeti.
Na strani dialin serverja sem uporabil tvojo skripto, na strani klienta pa :
isdn-up :
  pppd debug connect "chat -f isdn" /dev/cua1 10.1.0.21:10.1.0.20 -detach
crtscts modem &
  ping -c 30 10.1.0.20
  route add -host 192.168.199.1 gw 10.1.0.20

isdn :
ABORT BUSY ABORT 'NO CARRIER' '' ATZ OK ATD11111 CONNECT '' ogin:
kar_en_username word: kar_en_password

Seveda sem tvojo skripto popravil toliko, da sem zamenjal klicno stevilko in
ip-je. Ne vem, ce je to pomembna informacija, na strani dialin serverja imam
interni ASUSCOM isdn adapter na klientovi pa externi 3com I-courier isdn
modem.

Povezovanje pa izgleda takole : na dialin serverju pozenem tvojo skripto in
potem na klienti isdn-up skripto.

No, ocitno stvar ne dela najbolje. Ker ne znam naprej oziroma ne vem kje bi
iskal napako, bi prosil za pomoc.

cu