[ LUGOS ] sortiranje ip naslovov

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Čet Avg 3 10:33:38 CEST 2000

On Thu, 3 Aug 2000, Uros Podkriznik wrote:

> Hi
>
> Rad bi sortiral (numericno) IP naslove, vendar tako da bo 168.100.5.10
> PRED 168.100.19.10 . Sicer sem to ze nekje videl samo se ne morem spomniti
> kje in kako. Kaksna ideja?

Dobro je vedeti v kaksnem jeziku bi to naredu (npr v postgresql s tem
nimas problemov ker obstaja tip ipv4 ki to zna..)

Drugace pa predlagam da uporabis radix-style sort... :)
skratka vse kar rabis je en stabilen sortirni algoritm (tak ki ne premesa
zaporedja pri enaki hkljucih)

torej stvar naredis tako da najprej sortiras po zadnjem polju , nato
predzadnjem nato predpredzadnjem in na koncu po prvem...

No medtem ko sem tole pisal se mi je cela zadeva zazdela smesna, saj je
popolnoma ocitno najboilj enosatavna resitev to da pretvoris stvar v
32bitno cifro, posortiras in pretvoris nazaj...
se zgodi :)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist