[ LUGOS ] cvs

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Čet Avg 31 10:04:19 CEST 2000

On Thu, Aug 31 2000, Mitja Zabukovec wrote:

> rabil bi uporabljati cvs. Predstavljal sem si, da je cvs daemon, ki ga das na nek server, na
> katerem je potem source koda in potem iz remote postaje dostopas do te kode. Po dokumentaciji
> sodec, temu ni tako. Kako potem dostopas do kode v cvs, ce je na remote masini ?

Ti naredis checkout kar pomeni da source kodo skopiras lokalno k sebi.
Potem delas spremembe in jih potem zmergiras. Lahko pa pogledas se
perforce, hvalijo se da je zelo hiter in za dva uporabnika je
brezplacen se mi zdi. URL je <http://www.perforce.com&gt. Nobeden od
njiju pa seveda ni na ravni komercialnih produktov ki podpirajo
multi-site development in podobne bonboncke.

Lp,
      Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist